Nazorg en Afwikkeling nalatenschap

Na de Uitvaart

In de periode na de uitvaart nemen wij nog contact met u op. Gewoon om te horen hoe het met u gaat en even met u na te praten. Wij horen graag of alles naar wens is verlopen en of we u nog ergens mee kunnen helpen.

nazorg-na-de-uitvaart-sereen-uitvaartbegeleiding.jpg

Afwikkeling nalatenschap

Na een overlijden moeten abonnementen, bankrekeningen, verzekeringen, goede doelen of (social media) accounts opgezegd of overgenomen worden. Vaak blijven abonnementen onnodig lang doorlopen, terwijl hier veel kosten aan verbonden zijn.

Door onze samenwerking met Closure kunt u, na onze begeleiding, kosteloos gebruik maken van deze dienst. Na de uitvaart melden wij u aan en ontvangt u een link met een persoonlijk account.

log in nabestaandendesk ››

Hoe werkt het?

  • U ontvangt een email van Closure
  • Klik op de link
  • Selecteer alle organisaties waar u zaken wilt opzeggen of naamsveranderingen wilt aanvragen.

Nadat u de organisaties hebt geselecteerd, wikkelt Closure alles voor u af en krijgt u een overzicht van zaken die afgewikkeld moeten worden.

Zo kunt u alle abonnementen, contracten en accounts op één centrale plek afhandelen. Hierdoor hoeft u als nabestaande niet meer eindeloos telefonisch in de wacht te staan en telkens opnieuw uw verhaal te doen.

Weet u nog niet wat er allemaal gewijzigd moet worden?
U hoeft niet direct alles door te geven. In uw persoonlijke account kunt u altijd extra abonnementen toevoegen. Daarnaast kunt u bekijken wat de status van de opzeggingen is.

nazorg-afwikkeling-nalatenschap-sereen-uitvaartbegeleiding.jpg

Scroll naar boven